Wednesday, March 1, 2017

جان جاناں

ای کہ یادت از ھمہ پیرو جواں دل می رباید
بہ ھوای کوی تو ہر لحظہ دل پر می گشاید  (بہ ھوایت)

ھم امید قلبی، ھم پناہ جانی
نور مطلق زمین و آسمانی
جلوہ ی زیبایی ھائی بیکرانی

تو شدی دنیای من، رءیای من ای جان جاناں
رود از چشمان من اشکم بہ یادت ھمچو باران ( جان جاناں)

با تو در امانم، جز تو من ندانم
بی تو بی پناہ و بی نام و نشانم
بی تو در تاریکیم راہی ندانم

تا نفس در سینہ دارم اسم تو ورد زبانم (مھربانم)
عطر دلخواہ و شمیم عشق تو آرام جانم (مھربانم)

نور بیکرانی ، لطف جاودانی
من گنھگارم ولی تو مھربانی

بحر قلب عاشقاں نام و نشانی
بی تو ای آرام جاں، اے مھرباں ، تنھا ترینم
تا ابد در کوی تو عاشق ترین فرد زمینم

یاد تو امانم ، جز تو من ندانم
ای امید و آرزوی و جاودانم
باعث آرامش روح و روانم

ای کہ یادت از ھمہ پیرو جواں دل می رباید
بہ ھوای کوی تو ہر لحظہ دل پر می گشاید  (بہ ھوایت)

با تو در امانم ، جز تو من ندانم
ای امید و آرزوی جاودانم
باعث آرامش روح و روانم

تو شدی دنیای من، رءیای من ای جان جاناں
رود از چشمان من اشکم بہ یادت ھمچو باران ( جان جاناں)

با تو در امانم ، ای امید جانم
بی تو بی پناہ و بی نام و نشانم
بی تو در تاریکیم راہ ندانم

No comments:

Post a Comment