Wednesday, February 15, 2017

تو کجا من کجا

تو امیر حرم میں فقیر عجم
تیرے گن اور یہ لب ، میں طلب ہی طلب
تو عطا ہی عطا۔۔۔۔۔۔تو کجا من کجا ۔۔۔۔۔۔

الہام ہے جامہ ترا ، قرآن عمامہ ہے تیرا
ممبر ترا عرش بریں ، یا رحمت اللعلمیں
تو کجا من کجا۔۔۔۔۔۔۔۔

تو حقیقت ہے میں صرف احساس ہوں
تو سمندر میں بھٹکی ہوئی پیاس ہوں
میرا گھر خاک پر اور تری رہگزر۔۔۔۔۔سدرت المنتھی'
تو کجا من کجا۔۔۔۔۔

خوشبو تری جوئے کرم ۔۔۔۔آنکھیں تیری باب حرم
نور ازل تیری جبیں ۔۔۔۔یا رحمت اللعلمیں۔۔۔۔۔
تو کجا من کجا۔۔۔۔۔۔

میرا ہر سانس تو خون توڑے میرا
تیری رحمت مگر دل نہ توڑے میرا
کاسہء ذات ہوں تیری خیرات ہوں
تو سخی میں گدا۔۔۔۔تو کجا من کجا

خیرالبشر رتبہ تیرا ۔۔۔۔آواز حق خطبہ تیرا
آغاق تیرے سامعیں۔۔۔سائیس جبریل امیں
یا رحمت اللعلمیں۔۔۔۔۔۔

تو کجا۔ من کجا۔ ذکرت کجا ۔ اللہ اللہ نسبت شاہ و گدا
تو کجا من کجا۔۔۔

نسبت تیری ایمان ہے۔۔۔ خوشبو تیری عرفان ہے
تفسیر تیرے خلق کی۔۔۔۔۔ قرآن ہی قرآن ہے
تو حاصل دنیا و دیں۔۔۔ یا رحمت اللعلمیں ۔۔۔۔
تو کجا من کجا۔۔۔۔۔

تو ہے احرام انوار باندھے ہوئے
میں درودوں کی دستار باندھے ہوئے
کعبہء عشق تو ۔۔ میں تیرے چار سو
تو اثر میں دعا ۔۔۔تو کجا من کجا۔۔۔

دعوی' ہے تیری چاہ کا۔۔ اس امت گمراہ کا
تیرے سوا کوئی نہیں۔۔۔ یا رحمت اللعلمیں
تو کجا من کجا۔۔۔۔

ڈگمگاءوں جو حالات کے سامنے
آئے تیرا تصور مجھے تھامنے
میری خوش قسمتی میں تیرا امتی
تو جزا میں رضا ۔۔۔۔تو کجا من کجا۔۔۔۔

دوریاں سامنے سے جو ہٹنے لگیں
جالیوں سے نگاہیں لپٹنے لگیں
آنسوءوں کی زباں ہو میری ترجماں
دل سے نکلے صدا ۔۔۔۔ تو کجا من کجا۔۔۔

تو ہے معصومیت میں نری معصیت
تو کرم میں خطا ۔۔۔تو کجا من کجا۔۔۔

No comments:

Post a Comment