Wednesday, December 9, 2015

Ab to rahay bus wird e zuban per ta dam e akhir mere Ilaah


تیرے سوا معبود حقیقی کوئی نہیں ہے کوئی نہیں 
تیرے سوا مسجود حقیقی کوئی نہیں ہے کوئی نہیں
میرے الہ
تیرے سوا موجود حقیقی کوئی نہیں ہے کوئی نہیں
تیرے سوا مشہود حقیقی کوئی نہیں ہے کوئی نہیں
میرے الہ 
تیرے سوا مقصود حقیقی کوئی نہیں ہے کوئی نہیں
  تیرے سوا محبوب حقیقی کوئی نہیں ہے کوئی نہیں
میرے الہ
اب تو رہے بس تا دم آخر ورد زباں اے میرے الہ 
لا الہ الا اللہ لا الہ الاللہ

ذکر میں تیرےسب کو بھلا دوں کوئی نہ مجھ کو یاد رہے
تجھ پہ سب گھر بار لٹا دوں خانہء دل آباد رہے
میرے الہ
سب خوشیوں کو آگ لگا دوں غم سے تیرے دل شاد رہے
نظر سے اپنی سب کو گرا دوں تجھ سے فقط فریاد رہے
میرے الہ
اب تو رہے بس۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  ہر بحر وبر  پہ تیری نظر ہر شجر و ہجر پہ تیری نطر 
شمس و قمر پہ تیری نظر جن و بشر پہ تیری نظر
میرے الہ
عاصی و مومن پہ نظر فاسق و فاجر پہ نظر
تیری نظر کی یکتائی میں گم ہے ہر انساں کی نظر
میرے الہ
اب تو رہے بس تا دم آخر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

تیری سنا ہر شہ میں چھپی اور تو سارے جہاں میں چھپا
تیری حمد ہر شہ میں عیاں اور تو سارے جہاں میں عیاں
مخفی بھی تو اور عیاں بھی ہے یہ دو عالم پہ عیاں
مجھ کم ظرف سے تیری ثنا میرے الہ ہو کیسے بیاں 
میرے الہ 
اب تو رہے بس ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

مخفی نہیں ہے تیری نظر سے کوئی بھی برگ شجر
عمق بحر میں بر ہجر چیونٹی پہ ہے تیری نظر 
میرے الہ
کاش سفیع پہ ہو الہی رحمت کی ایسی نظر
ظلمت عصیاں چھٹ جائیں اور ہو جائیں صابر شاکر
میرے الہ
اب تو رہے بس۔۔۔۔۔۔۔۔۔

No comments:

Post a Comment